Dębki z góry

fotki z imprez, fajne fotki krajobrazu, fotki ciekawe, fotki !

Moderator: bobo2206

Dębki z góry

Postautor: kruku » czw sie 13, 2009 7:52 am

kruku
 
Posty: 1
Rejestracja: czw sie 13, 2009 7:42 am

Postautor: blazus1 » sob lis 14, 2009 12:52 am

o to juz wiem kto warczal mi nad glowa cale wakacje.. :P ale fotki ladne pozdro :P
...
blazus1
Expert
Expert
 
Posty: 171
Rejestracja: pn cze 18, 2007 9:59 am
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Dębki z góry

Postautor: Gość » czw maja 06, 2010 2:32 am

Może ktoś zamieści fotki jak wygląda w tym roku ujście Piaśnicy bo jak wiemy po zimie się ono zawsze zmienia, pzdr.
Gość
 

Re: Dębki z góry

Postautor: annastaz » pn gru 14, 2015 5:45 pm

Fajne zdjęcia :)
annastaz
 
Posty: 3
Rejestracja: pn gru 14, 2015 5:37 pm

Re: Dębki z góry

Postautor: koffinkka » czw cze 23, 2016 3:44 pm

super zdjęcia!
koffinkka
 
Posty: 3
Rejestracja: czw cze 23, 2016 3:39 pm

Re: Dębki z góry

Postautor: nalanca » pt cze 24, 2016 8:39 am

Swietna sprawa, uwielbiam takie zdjęcia z lotu ptaka, pomagają zobaczyć to do czego ludzki wzrok nie sięga.
nalanca
 
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 22, 2016 1:26 pm

Re: Dębki z góry

Postautor: Marionex.pl » pt cze 24, 2016 4:04 pm

Piękne fotki.
Awatar użytkownika
Marionex.pl
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 10
Rejestracja: pt cze 24, 2016 3:56 pm

Re: Dębki z góry

Postautor: kodzirro » pn wrz 26, 2016 12:01 pm

Ale ładne zdjęcia!
masaż toruń To Twój wymarzony relaks
kodzirro
 
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 26, 2016 11:51 am

Re: Dębki z góry

Postautor: kroleone » pn wrz 26, 2016 3:42 pm

Kapitalne zdjęcia, aż łezka sie w oku kreci ze to już koniec wakacji. no nic, do zobaczenia za rok!
kroleone
 
Posty: 2
Rejestracja: pn wrz 26, 2016 3:29 pm

Re: Dębki z góry

Postautor: Selia » pn paź 31, 2016 11:55 am

Doskonałe foto, sam porobię trochę takich z drona jak będe w przyszłym roku ;)
Selia
 
Posty: 3
Rejestracja: pn paź 31, 2016 11:50 am

Re: Dębki z góry

Postautor: Dareko » czw sty 19, 2017 1:02 pm

Fotografie z drona są zawsze fajne i mają unikalna perspektywę. Gratuluję autorowi ;)
Dareko
 
Posty: 3
Rejestracja: czw sty 19, 2017 12:56 pm

Re: Dębki z góry

Postautor: Drakhtul » pn sty 30, 2017 2:20 pm

Ta witryna jest nieosiągalna, szkoda bo bardzo chetnie bym obejrzal takie fotki ;/
Drakhtul
Zasłużony Forumowicz
Zasłużony Forumowicz
 
Posty: 30
Rejestracja: śr lis 11, 2015 12:59 pm

Re: Dębki z góry

Postautor: debbb » śr maja 17, 2017 12:49 pm

zróbcie aktualne zdjęcia z drona :)
debbb
 
Posty: 3
Rejestracja: śr maja 17, 2017 12:46 pm

Re: Dębki z góry

Postautor: kikut » śr maja 17, 2017 8:42 pm

no wlasnie a kto ma drona?? chwalcie sie :P
kikut
 
Posty: 1
Rejestracja: śr maja 17, 2017 4:10 pm


Wróć do fotki z Dębek

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron