Obiady domowe "U Hani"

Moderator: bobo2206

Obiady domowe "U Hani"

Postautor: Mikie » czw sie 31, 2006 5:12 pm

Witam ! malo sie chyba pisze o tym miejscu na Spacerowej 15 a ja stoluje sie tam od 3 lat i zawsze jest wszytsko swierze i wrecz prze pyszne zreszta co roku lokal jest coraz wiekszy sala w budynku i duzy "Ogrodek" tzn. wiata na zewnatrz no i co rok coraz wiecej ludzi no ale nie dziwie sie jesli chodzi o prawdziwe obiady domowe to sa bezkonkurencyjni chyba :)
Mikie
 

Postautor: luks » wt wrz 19, 2006 12:18 pm

zgadzam sie w 100% !!!! Zdecydowanie jedzenie najbardziej przypominające domowe. Do tego bardzo przyzwoite ceny. Polecam wszystkim
luks
 

Postautor: HAHAHA » sob cze 09, 2007 10:27 pm

Tęsknie za tymi obiadami. Są rewelacja. NAJLEPSZE W DĘBKACH!!
Ostatnio zmieniony ndz lip 01, 2007 7:55 pm przez HAHAHA, łącznie zmieniany 1 raz
HAHAHA
Zasłużony Forumowicz
Zasłużony Forumowicz
 
Posty: 44
Rejestracja: sob cze 09, 2007 10:12 pm

Postautor: papi14 » wt cze 26, 2007 8:55 pm

no jedzonko tam jest wysmienite 8)
papi14
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz
 
Posty: 25
Rejestracja: sob cze 09, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: KARLIKOWA

Postautor: Sarus » śr cze 27, 2007 2:23 pm

Fujj nie polexam tam Ryby Karmazyn blee poprostu okropne tak tasom frytek na starym oleju robione
Nie Ma Jutra Bez Komputera
Sarus
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 9
Rejestracja: sob cze 23, 2007 7:07 pm
Lokalizacja: Zabrze

Postautor: Prusiak » sob cze 30, 2007 1:11 am

Nie polecejcie tak hani bo sie zleca cale Debki :) a miejsca malo...
Miejmy nadzieje ze troche dostawia stolikow w tym roku.
Prusiak
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 30, 2007 12:56 am

Postautor: HAHAHA » ndz lip 01, 2007 7:01 pm

Sarus pisze:Fujj nie polexam tam Ryby Karmazyn blee poprostu okropne tak tasom frytek na starym oleju robione



Ci się restauracje pomyliły!!, a frytki zawsze są na świeżym smażone i nia ma tam ryby Karmazyn!!

Nawet na tak dobre obiadki mozna poczekac.

REWELACJA OBIADKI :D <mniam>
Ostatnio zmieniony czw lip 05, 2007 12:24 pm przez HAHAHA, łącznie zmieniany 6 razy
HAHAHA
Zasłużony Forumowicz
Zasłużony Forumowicz
 
Posty: 44
Rejestracja: sob cze 09, 2007 10:12 pm

Postautor: papi14 » ndz lip 01, 2007 7:39 pm

Sarus pisze:Fujj nie polexam tam Ryby Karmazyn blee poprostu okropne tak tasom frytek na starym oleju robione
tam nawet nie ma takiej ryby wiem bo jadam tam codziennie i wez z takimi tekstami mi tu nie wyjezdzaj 8) 8)
papi14
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz
 
Posty: 25
Rejestracja: sob cze 09, 2007 6:01 pm
Lokalizacja: KARLIKOWA

Postautor: ggrze5 » ndz lip 08, 2007 11:25 pm

ceny super - 16pln (z zupką i kompotem suróweczka i fryty/ziemniaki)... z żarciem różnie bywa - zależy kto co lubi - a tu wybór ograniczony.. i jak widzę "schabowy" to mi się przypominają odruchy wymiotne przy odbijających od gumowego kotleta zębach.. i idę do kolejnej knajpy

dorsz - super ... choć jak przyszedł sezon to coś kombinują z cenami i było już 18pln - no cóż gości więcej niż miejsca to ceny czas podnosić - prawa rynku

rosołek - super, pieczona szyneczka - pyszka, de-vollaie fantastyczne

POLECAM
ggrze5
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 7
Rejestracja: pt lip 06, 2007 4:19 pm

Postautor: SI » pt lip 27, 2007 11:03 pm

Jedzonko smaczne, ale w tym roku przesadzają z cenami!
Awatar użytkownika
SI
Expert
Expert
 
Posty: 59
Rejestracja: pt lip 27, 2007 10:58 pm

u Hani

Postautor: Olo » pn sie 04, 2008 10:59 am

Jedzenie super. Byliśmy 2 os. dorosłe i 2 dzieci. Wzięliśmy 2 zestawy obiadowe i wszyscy byliśmy najedzeni. Wszystko świeże i mega ilości. Kelner jeszcze dodatkowo powiedział, ze jeśli w wazie zabraknie nam zupy, to doniesie. Zjedlismy podwójnie, bardzo smaczne. Polecam wszystkim, którzy się zawiedli jedzeniem w pensjonatach, szczególnie w PIPCE. W PIPCE 18 zł kosztuje objad, po ktrym musisz i tak iść gdzieś zjeść coś normalnego i w normalnych ilościach, bo tam z głodu można umrzeć
Olo
 
Posty: 3
Rejestracja: pn sie 04, 2008 9:10 am

Postautor: HAHAHA » śr sie 20, 2008 9:18 pm

W tym roku obiadki na pełnym wypasie. Nie dość, że jedzenie tanie, zdrowe i smaczne to obsługa bardzo wporzo! Polecam wszystkim ceniącym dobry smak i miłą obsługę.
HAHAHA
Zasłużony Forumowicz
Zasłużony Forumowicz
 
Posty: 44
Rejestracja: sob cze 09, 2007 10:12 pm

Postautor: Żyletka_95 » sob sie 23, 2008 1:17 am

HAHAHA pisze:W tym roku obiadki na pełnym wypasie. Nie dość, że jedzenie tanie, zdrowe i smaczne to obsługa bardzo wporzo! Polecam wszystkim ceniącym dobry smak i miłą obsługę.

Hm... ok, jedzonko dobre, ceny chyba najlepsze w całych Dębkach ;> , to trzeba przyznać ... Ale... tę wypowiedź w stylu ''Ave Satan'' to ''obsługa'' mogłaby sobie darować w moim przypadku ;P Co do reszty pozytywnych opinii to się przyłączam :D
Pogardzam nieoświeconym tłumem i trzymam się z dala....
Żyletka_95
Zasłużony Forumowicz
Zasłużony Forumowicz
 
Posty: 30
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 12:20 am
Lokalizacja: Ostrołęka

Postautor: pis67 » śr sie 27, 2008 9:25 pm

u Hani owszem da się przekąsic co nieco, choc nigdy nie wiedziałem za ile jem, zupy przeważnie ciepłe(lubię gorące),drugie-też nigdy nie było dostatecznie jak dla mnie ciepłe.Ja obiady domowe mam na co dzień w domu,dużo lepsze niż u Hani- ocena 4.
Żarcie w smażalni u rybaka - katastrofa jeśli zamówisz halibuta.Dwa razy zaryzykowałem i dwa razy klapa.Prosiłem panią o kawałki halibuta ważące 30-40dkg i dwa razy dostałem ogonki 20dkg i 19dkg :cry
czas oczekiwania 27 min i 29min. porażka ocena -2
pis67
 
Posty: 1
Rejestracja: ndz sie 24, 2008 10:00 pm

Postautor: ania124 » pt cze 26, 2009 5:17 pm

:?
Ostatnio zmieniony pn cze 29, 2009 1:27 am przez ania124, łącznie zmieniany 2 razy
ania124
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 13
Rejestracja: pt cze 26, 2009 12:03 am

Postautor: ania124 » pt cze 26, 2009 5:22 pm

:)
Ostatnio zmieniony pn cze 29, 2009 1:28 am przez ania124, łącznie zmieniany 2 razy
ania124
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 13
Rejestracja: pt cze 26, 2009 12:03 am

Postautor: baart » ndz cze 28, 2009 9:39 am

żona z dziećmi była badzo zadowolona z obiadów domowych, doskonała zupa pomidorowa (jak widać róźne są gusta) i bardzo dobre kotlety
baart
Expert
Expert
 
Posty: 107
Rejestracja: śr cze 21, 2006 3:54 pm

polecam

Postautor: aneta-w » pt lip 10, 2009 3:17 pm

stolowalismy sie przez dwa tygodnie i nie bylo zadnej wpadki. Wszystko swieze, dobre i naprawde duzo. Ceny bardzo przyzwoite, wiec polecam.
aneta-w
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: pt lip 10, 2009 2:36 pm

Postautor: chomisica » pt lip 10, 2009 11:44 pm

a jakie ceny w tym roku? za ile można zjeść np. zestaw kotlet, ziemniaki/frytki, surówkę?
chomisica
 
Posty: 2
Rejestracja: sob cze 20, 2009 11:29 pm

Postautor: jerzu » ndz lip 12, 2009 8:25 pm

chomisica pisze:a jakie ceny w tym roku? za ile można zjeść np. zestaw kotlet, ziemniaki/frytki, surówkę?


Drugie danie - 16 zł.
Drugie danie + zupa - 20 zł.

Cenowo nie odbiega od średniej. Mnie niestety nie udało się tam nic zjeść. Jak schodziłem z plaży to już nic nie zostawało do jedzenia ;-))
jerzu
jerzu
Expert
Expert
 
Posty: 54
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 4:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: polk123 » sob lip 25, 2009 9:29 pm

jesli kogos zadowala....standardowy schabowy ,mielony itp...to może tam się zajadać....ale sa ciekawsze i porównywalne cenowo miejsca jak choćby pobliska Enigma z bardzo bogatym menu...gdzie mozna spróbowac choćby zupy rybnej za 7 złp
polk123
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 10
Rejestracja: sob lip 04, 2009 9:25 am

Postautor: arti » pn sie 24, 2009 6:20 pm

Na czytałem się na forum o pysznych i tanich obiadkach u HANI więc wybrałem się z żoną na ten pyszny obiadek a tu rozczarowanie pomidorowa którą nam podano powinna się raczej nazywać różowa woda z makaronem, kotlet schabowy smażony był chyba z godzinę wcześniej i ta talerz wylądował prawie zimny a pulpety i sos koperkowy który nam podano też nijak się miały do kuchni domowej.
arti
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 6
Rejestracja: wt cze 27, 2006 11:26 am
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: polk123 » pt sie 28, 2009 5:29 pm

Arti....patrz mój post powyżej...
polk123
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 10
Rejestracja: sob lip 04, 2009 9:25 am

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: paol » wt mar 23, 2010 1:56 pm

Witam!
Nie wiem dlaczego tak zachwalacie obiady "u Hani" , mam wrażenie że nie jedliście dobrych obiadów!!!! Dzięki tej stołowce miałam okazje pierwszy raz spróbować de volaille z zmielonego mięsa z kurczaka oraz z SOI!!!!! Coś obrzydliwego!!!! Nigdy czegoś takiego nie jadłam, do tego były zimne frytki i beznadziejna surówka!!! Mimo że pierwszy raz o mało co sie nie zatrułam jedzenien to zaryzykowałam i poszłam drugi raz i co znowu nie miłe zaskoczenie - jedzenie obrzydliwe!!!!!!! Prawdą jest że posiłki tam jak na Dębki są w przyzwoitej cenie, jednak jak za takie jedzenie to o wiele za dużo!!!!! :( Za darmo bym tego nie jadła!!!! :roll:
paol
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: pn sie 25, 2008 4:33 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: ewelina_pabianice » wt mar 23, 2010 6:41 pm

paol pisze:Witam!
Nie wiem dlaczego tak zachwalacie obiady "u Hani" , mam wrażenie że nie jedliście dobrych obiadów!!!! Dzięki tej stołowce miałam okazje pierwszy raz spróbować de volaille z zmielonego mięsa z kurczaka oraz z SOI!!!!! Coś obrzydliwego!!!! Nigdy czegoś takiego nie jadłam, do tego były zimne frytki i beznadziejna surówka!!! Mimo że pierwszy raz o mało co sie nie zatrułam jedzenien to zaryzykowałam i poszłam drugi raz i co znowu nie miłe zaskoczenie - jedzenie obrzydliwe!!!!!!! Prawdą jest że posiłki tam jak na Dębki są w przyzwoitej cenie, jednak jak za takie jedzenie to o wiele za dużo!!!!! :( Za darmo bym tego nie jadła!!!! :roll:



Każdy ma swoje zdanie, coś dla jednego jest ok, a dla drugiego nie i uważam, że każdy ma prawo do wyrażenia własnej opinii.
pzdr
Pozdrawiam
Ewelina:)
Awatar użytkownika
ewelina_pabianice
Expert
Expert
 
Posty: 103
Rejestracja: pn sie 25, 2008 6:24 pm
Lokalizacja: Pabianice

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: KAROLAMONK » śr mar 24, 2010 7:41 pm

Jadłam w pobliskiej Enigmie zachowawczo zamówiłam "sprowdzoną flądre" frytki surówki dla całej rodzinki ,dostałam chyba po 20 min.ogon z frytkami i trawiastą surówką najlepsze z tego obiadu były kiszone ogórki. Osobiście mam negatywne zdanie o ich kuchni i mogę powiedzieć,że każdy kto tam jadł i mu smakowało to w życiu nie widział dobrego domowego obiadu. A co się tyczy obiadów U Hani to nie ma tam fajerwerków kulinarnych osobiście uważam że ich jadłospis jest bordzo skromny może się znudzić po krótkim czasie tak było w moim przypadku.Oba lokale są blisko siebie i oba maja inny wystrój i charakter w pierwszym jest może trochę bardziej elegancko ale i tu kelnerzy nie trafiają w swój stolik z zamówieniem, w drugim jest nudny jadłospis ale dla mnie to prawie jak obiad u siebie na tarasie no i sprawa najważniejsza dla mojego męza zawsze dostał dokładkę ziemniaczków lub frytek za darmo. :P
Awatar użytkownika
KAROLAMONK
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz
 
Posty: 18
Rejestracja: pn lut 22, 2010 10:21 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: ares » pt wrz 17, 2010 5:57 pm

Mikie pisze:Witam ! malo sie chyba pisze o tym miejscu na Spacerowej 15 a ja stoluje sie tam od 3 lat i zawsze jest wszytsko swierze i wrecz prze pyszne zreszta co roku lokal jest coraz wiekszy sala w budynku i duzy "Ogrodek" tzn. wiata na zewnatrz no i co rok coraz wiecej ludzi no ale nie dziwie sie jesli chodzi o prawdziwe obiady domowe to sa bezkonkurencyjni chyba :)




Potwierdzam-super jedzenie,zawsze świeże,gorące i pyszne.
ares
Expert
Expert
 
Posty: 55
Rejestracja: sob wrz 11, 2010 9:30 am

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: aluna » wt mar 01, 2011 1:35 pm

Witam,
Interesuje mnie jaka była cena obiadów u Hani w 2010 r. Jeżdzimy często do Dębek, ale w poprzednim roku nie byliśmy i zastanawia mnie czy bardzo wzrosły ceny obiadów. Gdzies na necie przeczytałam , że obiady kosztują 25 zł. Z tego co pamiętam to w 2009r. zestaw kosztował 18zł.
Proszę o info od osób, które tam jadały. A może ktoś wie, ile w tym roku będzie kosztował zestaw :D ?
Pozdrawiam
aluna
 
Posty: 1
Rejestracja: wt mar 01, 2011 1:25 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: Peter » czw mar 03, 2011 10:15 pm

Nie wiem jaka cena będzie w obecnym roku. W 2010 za obiad (zupa, drugie danie, kompot) trzeba było zapłacić ok. 22zł.
Peter
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz
 
Posty: 18
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 11:54 am
Lokalizacja: Lublin

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: KAROLAMONK » ndz mar 06, 2011 8:55 pm

Potwierdzam najlepsze jedzonko w Dębkach ,pozdro dla kelnerek szczególnie dla pani z nowymi fryzurami inna w 2009 i2010. :P
Awatar użytkownika
KAROLAMONK
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz
 
Posty: 18
Rejestracja: pn lut 22, 2010 10:21 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: mamciach » pn sie 29, 2011 6:48 pm

2011 rok - 23zł
w codziennym menu zawsze inna zupka (waza na stół)
do zupki 5 dań drugich do wyboru w tym jedno z rybką, ziemniaki z wody lub frytki, buraczki lub surówka i do tego kompocik,
Polecam :)
"Zegar nie wie jak Bez moich rąk Ma życie wieść"
mamciach
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz
 
Posty: 15
Rejestracja: wt cze 10, 2008 1:31 pm
Lokalizacja: 07-410

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: Bakkara » wt sie 30, 2011 8:57 am

Danie z rybą w cenie 28 zł, najczęściej był to dorsz :)
Bakkara
Expert
Expert
 
Posty: 84
Rejestracja: śr mar 09, 2011 10:40 am
Lokalizacja: spod Warszawy

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: mamciach » śr sie 31, 2011 3:51 pm

:) tak danie z rybką - dorsz 28zł, mega filet na pół talerza; ja do rybki brałam tylko surówkę (z ziemniakami to juz za dużo) albo brałyśmy z córcią danie po połowie na głowe
"Zegar nie wie jak Bez moich rąk Ma życie wieść"
mamciach
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz
 
Posty: 15
Rejestracja: wt cze 10, 2008 1:31 pm
Lokalizacja: 07-410

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: colin23 » czw lip 26, 2012 3:41 pm

Czy w tym roku nadal działa i nadal jest dobre domowe jedzenie?
colin23
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 6
Rejestracja: czw lip 26, 2012 3:13 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: okul » pt lip 27, 2012 6:47 pm

Działa, jest domowe, a co do dobre słyszałem pozytywy sam nie miałem w tym roku okazji!
:O)
okul
Expert
Expert
 
Posty: 134
Rejestracja: śr lip 19, 2006 8:42 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: magdalena-55 » śr sie 01, 2012 12:55 pm

witam!
Miałam ogromną przyjemność stołować się "U Hani" jeszcze dwa dni temu. Serdecznie polecam to miejsce. Obiady są smaczne, porcje ogromne a obsługa bardzo sympatyczna. Najlepsze jedzenie dla rodzin z dziećmi (i nie tylko). Sama byłam z dzieckiem i maluszkowi smakowało "jak w domku". Menu jest dość bogate: Zupka w wazie (jest jej tyle, że wystarczy na dokładkę), drugie danie do wyboru np.gulasz, filet z kurczaka, rybka + frytki/ziemniaki i do każdej porcji surówka (kilka rodzajów, świeże) i kompot (schłodzony i wyśmienity jak u babci). Jadłodajnia znajduje się pod wiatą na dworze, posiada też stoliki pod chmurką (idealne rozwiązanie na upalne dni), dla maluszków właścicielka przygotowała wysokie krzesełka i kącik zabawy. Kolejki do stolików nie były rzadkością (ale dla mnie osobiście to najlepsza rekomendacja jedzenia) , ale czeka się krótko.
Serdecznie polecam to miejsce :D
magdalena-55
 
Posty: 1
Rejestracja: śr sie 01, 2012 12:26 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: garp » wt sie 14, 2012 7:50 am

Witam,

2012 sierpień - 4 rok w Dębkach i to najgorsza odsłona kuchni domowej "U Hani". Rozgotowane ziemniaki, wodnista flądra, nie doprawiony pstrąg. Rosół o zgrozo "poprawiony" sztucznym bulionem. Ceny jeszcze nie sopockie ale 24-27 zł za obiad zobowiązywałoby do podania uczciwego posiłku. Jeśli chcesz się na jeść na kacu to może duża porcja zrekompensuje Ci powyższe minusy. Ale przestało to być miejsce do wędrówek z dziećmi.

PS. Próba z bardziej klasycznym jedzeniem tj. schabowy plus frytki, czyli coś co trudniej zepsuć nie poprawiła tej opinii.
garp
 
Posty: 3
Rejestracja: wt sie 14, 2012 7:40 am

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: andzia3606 » czw mar 17, 2016 7:18 pm

bardzo smaczne jedzonko każdemu polecam
andzia3606
Zaawansowany Forumowicz
Zaawansowany Forumowicz
 
Posty: 16
Rejestracja: czw mar 17, 2016 6:29 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: Agata9506 » śr mar 30, 2016 8:51 am

Przepyszne jedzonka :) Dużo, smacznie, świeżo i zdrowo! Gorąco polecam :)
Agata9506
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: śr mar 30, 2016 8:46 am

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: Brymannka » śr mar 30, 2016 1:46 pm

Nigdy tam nie jadłam, ale chętnie przejdę się tam, gdy będę kolejny raz w Dębkach. Mam nadzieje, że zjem coś dobrego.
Brymannka
 
Posty: 2
Rejestracja: śr mar 30, 2016 12:09 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: Marlenka21 » czw mar 31, 2016 9:45 am

Ja nie jestem fanką polskiej domowej kuchni, wiec na wakacjach z zasady unikam takich miejsc (po co, skoro mam w domu? ) ale skoro tak zachwalacie U Hani to chyba zrobie wyjątek i zajrze tam w najbliższe wakacje.
Marlenka21
 
Posty: 2
Rejestracja: śr mar 30, 2016 9:22 am

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: krejzi_dejzi » pt kwie 01, 2016 9:40 pm

A mnie te obiady nie zachwycają.
Porcja jest co prawda spora, za 25 zl (za niektore zestawy troche wiecej) otrzymujesz duza porcje + zupe do oporu i to jest fajne. Ja dzielilam moja porce z 6latkiem i sie spokojnie najedlismy.
Ale zeby mowic ze to zdrowe domowe jedzenie to przesada: jedzenie jest bardzo tluste, bardzo słone, z ulepszaczami.
Minusem jest rowniez to ze przychodzac w pozniejszych godzinach mozna juz sie nie zalapac na bardziej chodliwe zestawy, co jest jeszcze zrozumiale, ale nam zdarzylo sie nie zalapac na ziemniaki... i bylismy zmuszeni wziac frytki.
krejzi_dejzi
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: pt kwie 01, 2016 9:28 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: jerzu » pt kwie 01, 2016 9:47 pm

25 zł. za zestaw? Nieźle się cenią.
jerzu
jerzu
Expert
Expert
 
Posty: 54
Rejestracja: ndz mar 22, 2009 4:42 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: stokrotka21 » czw kwie 21, 2016 12:46 pm

Miałam okazję być tam kilka razy i faktycznie dobre jedzenie, takie domowe. Sympatyczna obsługa, fajna atmosfera. Jeszcze nie raz tam zawitam.
stokrotka21
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: czw kwie 21, 2016 12:36 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: Kaozyman » śr lip 27, 2016 10:01 am

Nigdy tam nie jadłam wiec nie mogę się wypowiadać na temat tej restauracji. W tym roku będę w Dębkach i spróbuje jakiejś potrawy z tego miejsca.
Kaozyman
 
Posty: 2
Rejestracja: śr lip 27, 2016 9:07 am

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: AroP » pt lip 29, 2016 2:53 pm

jerzu pisze:25 zł. za zestaw? Nieźle się cenią.



Ciekawe gdzie znajdziesz smaczniej i taniej na pewno nie w Dębkach.
AroP
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 25, 2016 6:53 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: AroP » pt lip 29, 2016 2:59 pm

Witam.
Właśnie wróciliśmy z Dębek i przez 2 tygodnie jedliśmy obiady w ww jadłodajni i z całą stanowczością i odpowiedzialnością mogę polecić serwowane tam jedzenie.
Jedzenie było smaczne i świeże a porcje duże a zupy tyle że z porcji dla 2 osób mogły zjeść min 3 a nawet 4 osoby a obsługa wspaniała.
Stołowaliśmy się tam w 9 osób w tym 3 dzieci i wszystkim smakowało nawet dzieciaki chętnie zjadały podane jedzenie było naprawdę smacznie.POLECAM
AroP
RYBNIK -RYDUŁTOWY
AroP
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 25, 2016 6:53 pm

Re: Obiady domowe "U Hani"

Postautor: AroP » pt lip 29, 2016 3:04 pm

krejzi_dejzi pisze:A mnie te obiady nie zachwycają.
Porcja jest co prawda spora, za 25 zl (za niektore zestawy troche wiecej) otrzymujesz duza porcje + zupe do oporu i to jest fajne. Ja dzielilam moja porce z 6latkiem i sie spokojnie najedlismy.
Ale zeby mowic ze to zdrowe domowe jedzenie to przesada: jedzenie jest bardzo tluste, bardzo słone, z ulepszaczami.
Minusem jest rowniez to ze przychodzac w pozniejszych godzinach mozna juz sie nie zalapac na bardziej chodliwe zestawy, co jest jeszcze zrozumiale, ale nam zdarzylo sie nie zalapac na ziemniaki... i bylismy zmuszeni wziac frytki.



Czy możesz wymienić te ulepszacze o których piszesz?
Piszesz słone kwestia smaku jedni jeszcze dodają soli czy pieprzu ja nie jestem słonolubny ale nie zauważyłem aby cokolwiek było za słone.
Mi też zdarzyło się przyjść ok 18 na obiad i nie wszystko było dostępne ale wg mnie świadczy to o tym że robi się tyle aby nie zostało a było świeże. W tym przypadku wina jest po twojej stronie mogłaś pójść o 13 czy 15 to miałabyś do wyboru z całego menu.
AroP
Początkujący Forumowicz
Początkujący Forumowicz
 
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 25, 2016 6:53 pm


Wróć do Najlepsze jedzenie...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron